Asmklc Kizlar özellikle bacaklarim ayaklarim ellerim kolllaeim olmak üzere ödemden mafolmusuö bu normalmi ne zamana düzelir😀😀 gebelikte bile böyle değildi
Semos37 Asmklc aynı durumu bende yaşadım bir hafta sonra tamamen indi ama çok zor bir hafta geçirmiştim ayaklarım 40 numara olmuştu doktorum tansiyonun yüksel olmadığı sürece problem yok ayaklarını uzatıp dinlenmen gerek demişti
TUMES Asmklc merhaba ödemini ne yaptın atabildin mi Çok merak ediyorum çünkü şu an aynı süreci yaşıyorum ve benim 7 günüm kesinlikle hiçbir inme vesaire yok
Asmklc TUMES evet attim şükürler olsun ama ben hergün 1 kg vererek 10 günde ödemi attim suan kilo vermem durdugu icin biraz daha kaldi ama o hayvan sislik gitti hafif şişlikler