2 yıldır spral ile korunuyorum3 çocuğum var henuz daha çok küçükler en iyi spral sandım ama malesef oda 💯 koruma yapmyr ewde dün gebelik testi yaptım sonuç net pozitif çok üzüldüm şok oldum bugün 4 haftalık olduğumu öğrendim ama doktor çıkarırsan sprali bebeğe zarar verir dedi sizce zararı olur mu doguma kadar