october regle 5 gün var idrar testleri silik çıkıyor kan verdim 0,21. göğüs ucum kaşındı biraz sıktım n’oluyo diye bakmak için bir damla süt geldi. prolaktine adet olursam baktıracağım, hormon sorunu haricinde GEBELİĞİ BÖYLE ÖĞRENEN VAR MIDIR
HAvvAHmet october garip ama benim adet gecikmeyle birlikte gogus ucumu sıkınca süt gelmişti ben onun belirti olduğunu düşünmedim prolaktin yüksekti biraz çünkü hatta hormonlar kötü hamile olamam dedim mucize oldu hamileydim yani olmuş doktora sordum hormon yüksekliğinden olmuştur o demişti umarım sizin de tevafuktur 🫠😍
sweetmom_ october dediğin gibi muhtemelen hormonal bir şeydir. İlk haftalardaki göğüs akıntısı olmaz diye biliyorum.
Cihangir09 october hamile olduğumu öğrenmeden önceki belirtilerimden biri de buydu benim hatta baya mastit gibi olmuştum kanser filan oldum sandım doktor aramaya başlamıştım ama hiç hesapta olmadığı için hamilelik aklıma bile gelmemişti meğer bebe varmış 😅 Allah’ım hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah ❤️
HAvvAHmet october 2.5 sene hasretini çektim ne yaşadığımı ben ve eşim biliriz zor bi süreç ne kadardır istiyosunuz bilmiyorum ama bitince hicbisey olmamış gibi gelecek inşallah size de dua edicem Rabbım isteyen herkese kolaylıkla hayırla nasip etsin inşallah en güzelini🫠😍
october HAvvAHmet ben de 1,5 senedir bekliyorum iki kürtajım var ayrıca sol tüpüm yok 🥲 imkansıza yakın bir şeyi aynı hevesle bekliyorum her ay. Allah razı olsun canım benim 🤎🤎
october Cihangir09 bal damlıyor klavyenden 🥹 Sağlıkla büyütün evladınızı inşallah.. adetten ne kadar önce olmuştu hatırlıyor musun? 🪻
HAvvAHmet october o kadar imkansız diyeceğim bi ayda hamile kalmıştım ki stres yoğunluk ve başka şeylerin yoğunluğu vardı üstümde afedersiniz bebek ne ara oldu diyorum bazen 😑 her ay yok yumurtlama yok günasiri derken o ay hiç düşünmedim olmuyor artık diye umitsizligin dibindeydim yani.Ummadigin anda gelirmiş ya hani çok zor ama bırakın düşünmeyi bi uğraş bulun ama gerçekten düşünecek vakit olmasın yani bebegi sebepler dünyası tabiki bilemeyiz vakti zamanını Allaha güvenin inşallah en kısa zamanda gelir ne imkansizliktan bebekler doğuyor 4 cm cikolata kıstım vardı bi de benim ☺️
Cihangir09 october Allah razı olsun size ve isteyen herkese sağlıklısı hayırlısı nasip olsun inşallah ❤️ 1 hafta oncesiydi ☺️
october HAvvAHmet gerçekten yorumlarınız için çok teşekkür ederim olursa olur olmazsa vardır Allahın bir bildiği demekten başka çıkar yolum yok 🙏🏻
HAvvAHmet october Kesinlikle öyle Rabbimin mutlaka bi bildiği vardır.Siz duayı bırakmayın ama Allah yar ve yardımcınız olsun ❤️