ssevilmommy Uzanıyorum ama geçmiyor. İlk dogumum su gelmesi üzerine sezaryan olmuştum sancı böyle birşeymi anlayamıyorum kızlar yardımcı olurmusunuz
prens_prenses_annesi ssevilmommy bnim bi kac gundur agrim vr ozellikle geceleri ve yattimda dha cok oluyo
ssevilmommy babygst çocukta yanlardan bastırıp duruyor, alt tarafım desem bıcak batıyor. Pazartesi kontrol var inşallah sabreder😳
ssevilmommy 1mehlikaa evet bugün gittim. Bebek baya aşağı inmiş oyüzden ağrılarım oluyormus cumartesi sezaryenim var🥹♥️
ssevilmommy prens_prenses_annesi dinlenince geçiyorsa korkmayın. Ama dinlenmenize ragmen geçmiyorsa doktorunuzla mutlaka görüşün🥹🙏
Ocakbebegi prens_prenses_annesi benim de yattığımda oluyor gece bazennağrıya uyanıyorum ve sabah da daha ağrılı uyanıyorum ama 2 saat sürüyor max sancım sonra gidiyor o yüzden şimdilik hastaneye gitmedim. Cumartesi kontrolüm var doktor bakalım ne diyecek
prens_prenses_annesi Ocakbebegi bk suan yattim karnimi semsert yapti ve kasiklarima yanlarima kalcama vuruyo agri