1prens1prenses_ Bir kase mısır yedim Biraz da kuru patlıcan yemeği Ama yemeği i 7 gibi yedim Ama genelde hep böyle şişiyorum Doktora dedim bol su iç diyor ama 1.5 2 litre günlük içiyorum abur cubur yok arada kaçmak var ama yok yani öyle düzenli off 24+4 günlük hamilegim bu arada
Hamileanne01 1prens1prenses_ ödemlerinin için idrar tahlili yaptı mı doktorunuz? İdrarda protein kaçağı olabilir
Mhtpdrmz06 1prens1prenses_ bol yürüyüş yap canım eğer yoruluyorsan dinlene dinlene. Günlük yürüyüş yapmalısın. Son haftalarda ödemden çok zorlanırsın daha yolun yarısında sayılırsın suyu da bol içmelisin.
Ozsy 1prens1prenses_ Ben 63 kg ile hamile kaldım şuan 38+5im ve 75 kg’ım doktorum gebeliğin en başından beri günlük 3-4 lt öneriyor ve tuzsuz yemek gerekli. Sıfır tuz yani. Bende normal hayatta suyu bir hafta içmesem aklına gelmeyen biriydim motivasyon matarasıyla çözüm buldum sende deneyebilirsin istersen :)
Ozsy 1prens1prenses_ teşekkür ederim 🙏 Herkesin bünyesi farklı ben 32. Haftaya kadar çok yoğun tempo ile çalıştım buna bağlı olabilir. Kilo alınıp verilir önemli değil. Önemli olan siz ve bebeğiniz 💐 Sizde çok fazla ayakta durmamaya çalışın bacaklarınızı dinlendirin ve mutlaka su ve tuz tüketimine dikkat edin sadece bebek için değil sizin içinde çok önemli 🥰
Bussrra Ben ilk hamileliğimde çok şişiyordum . Ellerim ayaklarım davul gibi oluyordu. Ama şimdi ikinci hamileliğim . Hiç ödem yok , yediğimiz şeylerle yada içilen suyla alakalı olduğunu düşünmüyorum. Her bebeğin anne vücuduna yaptığı etki farklı oluyor.
Mavisanne88 1prens1prenses_ muhtemelen yedikleriniz etkiliyor su da az geliyordur ben de şişiyordum ödem tutuyordum mecburi diyete başladım şimdi ödem tutmuyor vücudum eskisi gibi bide son haftalarımdayım şekerden dolayı başladım ben siz dikkat edin tuzuna vs
Yolcu_26 1prens1prenses_ ayak da ödem gebelik zehirlenmesi yani preklemsi belirtileri olabiliyor gidip idrar tahlili ve kan tahlili verin her ihtimale karşı tecrübeye dayanarak söylüyorum idrarda protein kaçağı var mı bir baktir
1prens1prenses_ Yolcu_26 ilk doğumum 37 haftalıkken oldum acıl sezeryan protein kacakligi vardı gebelik zehirlenmesi onun takip eden tansiyon