Fundaaaa46 35. Haftadaym bugün nst normal çıktı rahatsız da değilim diye doktorum muayene istemedi. Genelde 37 den sonra yapılıyor galiba . Benim 2. Gebeliğim ama hiç çatı muayenesi olmadım 🥹 doktor mu bakıyor ebe mi nasıl oluyor o çatala çıkmak travma bende şuan korkuyorum ister istemez çünkü bilmiyorum 😬