Kızlar suyum geliyor bır duruyor tekrar başlıyor . Yurtdısındayım hastanede yatışım yapıldı sabah cıger gelıstırıcı verdiler 24 saat sonra tekrar verılcek. Cıger gelıstırıcı bebeğe ne zaman etki eder ? Bebegın suyunu durdurabılırlermı? Yoksa su bıtene kadar bekleyıp doğuracağım mı ?Dogumu durdurabılırlermı ? Sancı gelmesin dıye makınede bağlı serum sancımda gelmedi hıc zaten Kuveze gırer mı bebegım ? Allahım çok korkuyorum çok kızlar yardım edin böyle bırsey olup pozıtıf hıkayesı olan varmı?