Arkadaşlar merhaba şuan 36. Haftadayım, 38+3 te sezeryanım olacak. Bebeğim haftasıyla uyumlu, kilosu da uyumlu. Sadece karnı 6 gün geriden geliyor. Ve haftalardır böyle, hep 6 gün hiç değişmedi. 38+3 te doğurduğumda bu 6 günlük gerilik sebebiyle küveze alınır mı?