Aliiss Babyloanding görümcemin doktoru 🙈 ama ben bile hastasına olan ilgisine hayran kaldım gece gündüz ne olursa ara diyor hemşireleri vs de çok iyi
Yusufunannesi_ Ben Selda hanıma gidiyordum canım Ali beyi bilmiyorum ama Selda Hanım çok iyi bir doktor
BaharAytekin Babyloanding ben memnunum oldukça pozitif preaklamsi takıbındeyım nezmn mesaj atıp soru sorsam mutlaka cevap verır ben bır problem yaşamadım
annisimtubisim Ali Sunay iyidir , genellikle akşamları nöbetçi odur :) Normal doğum yanlısı,doğallıktan yana bir dr Son derece pozitif olması sizi de rahatlatıyor... Hastaneyi çok beğenmediğim halde Ali hocadan dolayı bırakmıyorum
annisimtubisim Deletedmom308 bilmiyorum canım ama kesi kontrolsüz yırtılma olacaksa bence yapılması gereken bir şey Sorsam kesin yaparım yanda yapmam der mi bilmiyorum ☺️