Hepinize merhaba kızlar hamileliğimin başından beri burda pozitif normal doğum hikayeleri okudum ve sonunda kendi hikayemi yazmakta nasip oldu ben Salı günü çok fazla yürüyüş yaptım zaten normalde de elimden geldiğince fazla yürümeye çalıştım Salı günü yürüyüş yaparken alttan sancım oldu ama takmadım fazla çünkü sürekli oluyordu eve geldiğimde nişanım gelmişti kahverengi sümüksü bir yapıdaydı ama ağrım olmadı sadece alta doğru baskı hissettim saat gece 03:00 de yatağa girdim 4 de sancıdan tekrar uyandım lavaboya girdiğimde hafif kanamam vardı belimden kasıklarıma doğru bir sancı vardı ama dayanılmayacak şekilde değildi ardından sıcak bir duş aldım sıcak bir çay içtim ve dakika tutmaya başladım sancılarım 5 dk da bire düşünce doktorumla ve ebeyle görüşüp 07:00 de hastaneye gittik eşimle ebe alttan muayene yaptığında sadece 1 cm açıklığım vardı ama doğumum başlamıştı odama geçip yürüyüş yaptım tekrar pilates topuyla egzersizler yaptım saat 10:30 da açıklığım 7 cm olmuştu ve suyum gelmişti bebeğim karnımda kakasını yaptığı için sezaryen denildi ardından doktorum bebeğimin kalp atışlarının iyi olduğunu söyleyince biraz daha egzersiz yapmamı istedi sakinliğimi korursam normal bir şekilde doğurtabileceğini söyledi saat 11 de suni sancı verildi 11:04 geçe açıklığım 9 cm olmuştu doğumhaneye geçtik ebenin yönlendirdiği şekilde ıkındım ve 11:22 geçe oğlum kucağımdaydı ve o an gerçekten tüm ağrılarım geçti 4 dikişim oldu biraz o beni zorladı ama herseye rağmen doğumum çok güzel geçti rabbim herkesi evladına sağlıkla kavuştursun sormak istediğiniz birşey olursa memnuniyetle yardımcı olmak isterim