Birsevdannelik Merhaba ilk çocuğumu 40+1. De sezeryan ile dünyaya geldi suan 2. Hamileyim ve aradan 4 yıl geçti sezeryandan sonra 4 yıl geçtikten sonra normal doğum yapılabilir mi bilgisi olan var mı acaba