Acile karnım sertleştiği için gitmiştim. 34. Hafta da 3 tane nst çekildi. Her birinde birer tane sancı çıktı. Serum taktılar geçti. Bugün 35. Hafta için kendi doktoruma kontrole gittik. 1 tane 40ta sancım çıktı. Doğum yaklaştığı için normal, Erken doğum sancısı değil, dönerken kaslar zorlanıyor ondan bile olabilir dedi