anneeolmkkk Kızlarr gecikmenin 3. gününde kan testi negatif çıktı. Sizce pozitife dönme ihtimali var mı?
Nzl_1999 anneeolmkkk cnm adetin geçtikten sonra yaptınya ihtimal çok düşük benim çoğu zmn adet geçtikten sonra yaptm çıkmadı ve bir haftaya yakın süre sonunda adet oldm kanda çabuk gösterir adet gecikmesi varsa
2418 anneeolmkkk tam adet günümde kan verdim 1.20 ydi gebelik yok denildi adetim 6 gün geçince gittim 67 çıktı geç döllenme dediler 🥹