Aysealty Kızlar sola yatıyorm bebegim hareket etmeye baslıyor sağa dönüyorum tık yok rahat ettigi için mi rahatsız oldugu için mi tekmeliyor anlayamıyorm nasıl yatacagımı sasırdım😅
Emineymen Aysealty rahatsız olduğu için tekmeler 😊 benim oğlum hep sağda sağa yatınca rahat ama sola yatınca hiç rahat vermiyor 😊
Busbus Aysealty bu sorunun cevabını bende merak etmişimdir 😅 biz 21 haftalığız benimki sağa yatınca tekmeliyor cok hoşuma gidiyor hep sağa yatasım geliyor.şimdi ben onu rahatsız mı etmiş oluyorum 😁
Aysealty Emineymen ya hep sola yatın diyolar ya bende sürekli sola yatcam diye zorluyorm kendimi sağa yatınca vicdan yapıyorm😔
Emineymen Aysealty evet sola yatmak sağlıklı diyorlar ama benim bebeğim sağda doktorum sola yatma sağda rahat eder sola yatarsan rahatsız olur dedi. O bebeğin ne tarafta olduğuyla ilgili
CerenSelvi Aysealty yapmayın kendinizi kasmak beneğe daha çok zarar verir, bu kadar badit değil bu işler, bilim adamlarının makalelerini okuyun, insan uyurken pozisyonunu seçemez. Ben hiç kasmam kendimi yatarken.
Aysealty CerenSelvi kan dolasımının daha iyi oldugunu okudum sola yatınca.plesentaya en uygun sekilde beslenme saglıyormus.aslında bende marjinal insersiyon var yani kordonun plesentaya girişi ortadan olması gerekirken köşeden girmesiymiş bebegin gelişimini etkileyen bişeymiş doktorm bebek tabagın ortasından degilde kenarından besleniyor öyle düşün demişti cok şükür geriye düşmedi hiç ama bende onun korkusu var sanırm.zaten zor büyüyor diye😔uyurken bende farketmiyorm hiç ne tarafa yattıgımı ama uyanık uzanırken aklıma geliyor hep
Aysealty Busbus ☺☺Bi sag bi sol yap sende benim gibi kolum uyuştukça degiştiriyorm😂uyurken hamile oldugumu unutuyorm zaten ☺
Gmst Ben de doktoruma sordum bunu. Sen kendini nasil rahat hissedersen oyle yat dedi. Rahat edemedigin bi pozisyonda zaten uyuyamazsin o yuzden sorun yok demisti. Ben sirt ustu duz yatmayi seviyorum. Ama 1 haftadir duz yatinca kasiklarima sanci giriyo o yuzden yatamiyorum. Gobek yonlendiriyo biyerden sonra😁
Aysealty Gmst doktorum banada bişey demedi söyle böyle yat diyede insan psikolojik olarak etkileniyor sanırım yazılanlardan😅ben zaten normaldede hep sola saga yatardm gece yine öyle uyuyorum uyku halinde dikkat etmek imkansız zaten Allah a emanetler ama diger yorumumda arkadasada acıkladm benim biraz problemli bi durumum var malesef
CerenSelvi Aysealty hiç üzülmeyin inş sağlıkla gelecek 😇😇 bir sürü problem yaşanıyor gebelik döneminde, en önemli şey stres yapmayın hemen etkileniyorlar. Bol dua ile gönlünüzü ferah tutun 🌸💙
Aysealty [bilinmeyen] kuralcı degilim zaten uykuda farketmiyor insan ama diger yorumumda acıkladım bebegimin beslenmesiyle ilgili sıkıntım var zaten insan ister istemez kafasına takılıyor malesef
Aysealty Busranagme o hareket edince beni bi gülme tutuyor zaten🙈cok güzel bi duyguymuş hissediyodur prensesimde☺
Aysealty Busbus bütün gece koca göbegimle ordan oraya dönüyorm bende bi rahat edemedim daha cok büyüyünce napıcaz bilmiyorm😂
HazelBaskal [bilinmeyen] su saat oldu insan uyumaya korkar mi ya korkuyorum resmen sirt agrim yuzunden uyumaya😕
Didem Ben doktoruma sordum bunıonuyu biz yan yatınca onlar rahat edermiş hareketlenir mutlu olurmuş ❤