Egee03 benim ikili test down sendromu yüksek riskli çıktı, sonra fetal dna yaptırdım orada da down sendromu yok ama cinsiyet kromozom eksikliği çıktı. Detaylı ultrasonda bulgular normaldi ama yine de emin olmak için amniyosentez yapıldı oda çok şükür temiz geldi 🤲🏻