Daha küçük anladığım kadarıyla bebeğiniz.Aşının etkisi olduğunu düşünmüyorum da yeni doğan bebekler dünyaya alışma sürecinde olduğu için sürekli meme istiyor ve orada uyuyakalıyor 40 günü geçtikten sonra düzeliyor benim kızım 2 aylık o da aynı şekildeydi şu an değil ☺️ devamlı ağlayıp huzursuz oluşu doymaması olabilir bez takibi yapın beş tane dolu bez yoksa gün içersinde yeterli beslenemiyor demektir kaşık biberonla mama takviyesi yapabilirsiniz.Ben o şekilde yaşadığım için belki faydası olur diye yazmak istedim 💕