Ftmasanli Safiye12 35+4deyiz 5 dk oturduğumda karnımın altına sancılar saplanıyor. Git gide sona yaklaşıyoruz galiba
_gulsum Safiye12 35 haftalığız ara ara sancı giriyor ama dün doktora gittm nst de sancı çıkmadı normal dedi
Buglem_38 Safiye12 35+5 deyim bel ağrım çok oluyor benim sancı yok sezeryan olacak zaten salı günü de gün alacağım
Mires Serrabade 32 haftalık oldum benim de kasıklarım da ara ara adet olucakmış gibi ağrı oluyor bir kaç dakika sürüyor sonra geçiyor doktora sormayı unuttum neden oluyor risklimi?
Yasmin444 Serrabade benimde adet sancısı belimin asagı tarafı tam karnımda sertleşme var iki gündür çok ağrı oluyor vajınada da bebek baskı yapıyor ama ayakları aşağıda 32+6 haftalık inşallah erken gelmez adet sancısı cekıyorum çok kötü
iremree Bende bugün muaneye gittim 34 hafta karnımın sertleştiğini ağrım olduğunu söyledim sezeryan yerime sokmuş kafasını o baskı yapıyor dedi nstm normal geldi bide fena bi idrar yolu enfeksiyonum varmış fitil başladık agzıdan da yine antibiyotik başladı
Hka_hilal Safiye12 kasık ağrısı arada saplanma gibi olup geçiyor. Ama bebek kendini kasıyor daha sık yapmaya başladı. Kastığında hafif ağrı oluyor geçiyor. Günümüzü aldık biz ama salı günü kontrolüm var neden kastığını daha net anlamış oluruz
Patatess Şu an yatakta oturur pozisyonda bekliyoruz sabahı. Uzanınca kasıkta ağrı oluyor ne kadar normal sormak için pazartesiyi bekliyorum. 🥲
Serrabade Mires Normal dedi bana yani şöyle düzenli ve sık sık olan bir durum değilde gün içinde ara sıra olan ve geçen ağrıysa ve buna kanama su eşlik etmiyorsa korkmaya gerek yokmuş
NurZenkin Safiye12 çatı agrim oluyor ara ara çok ayakta kalınca belimden ağrı giriyor .Haftaya gideceğim kontrole sezeryan günü verir artık
Zehra_gonul 35+4 sırt ve kasık agrısı var bnde de ve kafası asagıda oldugu ıcın en ufak bır hareketınde bır sızı seklınde agrı gırıyor korkuyorjm valla erken geleck kucuk bey sabırsız bıraz
betul1709 Safiye12 35 haftalık hamileyim sırt ağrılarımdan başka bir şikayetim yok yalancı sancılarda girmiyor pek😕