Benimde öyle iki hamilelik geçirdim ikisindede normaldi ama bunda göbek dışarda bide benim yıkım var hayatta ne kendi göbeğime nede başkasının göbeğine dokunamam dokundurtmamda o yüzden ultrasyona gittiğimde zorlanıyorum kendimi kasıyorum ama normal her hamilelik bir olmuyor