8 ay önce doğum yaptım herseyim normal günü gününe adetim olan biriydim geçen ay 20 gün gün geciktim kanda 1,20 çıktı ilk gün kanamam oldu sirna leke leke oldu 4. Gün bitti normalde 6,7 gün sürer şimdide 10 günü geçiyor test yaptım silik olsa iki çizgi net olmazmi