27+4 şuan 24. Haftada gitmiştim en son doktora. Bebek dönmüş normal doğum pozisyonunda duruyor dedi doktor. Zaten kasıkta batma oluyordu kafası sağ kasığımdaymış. Şuan ne durumda bilmiyorum tabi. Haftaya kontrolüm var bakalım aynı pozisyonda mı duruyor hâlâ.