poyrazege1503 o zaman sancılar şiddetlenınce git hastaneye hiç korkma kadının bedenı doğama göre yartılmış ve o sancıyıda o doğumuda kaldırır, hiç korkmadan cesurca git düşündüğün gibi değil toparlan sadece sonunu düşün ben 2 doğumumda da o sancıların içinde hep bebeğım kucağımda ve yatağımda uzanmış hayalı ile gecırıyorum, rabbım nasıp etsin bana hazıranda hayırlı ve kolay bir şekılde kucağıma almayı, sende öyle inşallah sadece kendim çok sancı cekecem korkuyorum dıye dıye bebeğını zora sürükleme:)) Allah kolaylaştırsın