Selam kızlar tüp bebek sürecindeyiz geçen ay transfer oldu ama negatif çıktı bu ay adetim 8 gün hatta 9 gün gecikti kullandığım ilaçlardan sandım bugün erken gebelik testinde hayalet çizgi gördüm hamile miyim yoksa kullandığım ilaçlardan mı oldu bilemiyorum