3827 Hanımlar tecrübelerinizden faydalandırın beni karar veremiyorum şu indirimleri değerlendireyim bi an önce 🤗
fairytale_ 3827 instgramdan eserimbebek sayfasından aldım park yatak daha kullanmadım ama kaliteliye benziyor
sweetmom_ 3827 ben civilin indirimli beşiğini aldım geldi ve çok güzeldi kaliteliye de benziyor açıkçası. Hatta o kadar beklemiyordum da. Kraft marka 6 binden 3′e düşmüştü. Tavsiye ederim.
Uykusuzz_koala Abimler prego markası aldılar. Çocuk 3 yaşına geldi hala yatıyor üstelik fermuarlı abim bile girip çocuğun yanında yatabiliyormuş. Biz ondan alacağız baya övülüyor
3827 Uykusuzz_koala gerçekten kalitesi fotoğraftan bile belli oluyor canım ama diğerlerine göre biraz daha pahalı o kadar çok eksiğimiz varki daha o kadar para şuan verecek durumda değilim çünkü son 67 gün kaldı daha ortada doğru düzgün bişey yok herşeyi son dakikaya bırakmış olduk diyim 😕
Eylinna Selam canım bende elele baby 6 n 1 aldım geldi, kullanmadık henüz çünkü daha 13 haftalık hamileyim 🫣 fiyatlar artmadan alalım dedik ama çok kaliteli ve çok kullanışlı geldi. Tavsiye ederim sadece xl olduğu için biraz büyük.
3827 Eylinna ay çok akıllılık etmişsiniz güle güle kullanmak nasip olsun inşallah benim son 2 ay kaldı daha çok bişey yok ortada senin dediğin markaya bakıyorum memnuniyette fazla ama dediğin gibi yatak biraz büyük mağazada birebir de görmüştüm baya fark var standart olanla
Firdooo409 Elele baby anne yanı değil anne yanına gerekte yok bence normal almonte park beşik aldım onla da ara katta çocuk ağlayınca rahatlıkla kucağıma alabilirim. Bu arada kendi sitesinde her yerden daha uyguna satıyor. Ürün geldi çok güzel. Tavsiyemdir