Yusufrony Yarım saat önce suyum geldi hastaneye geldik açlık YÖK ve başı daha yukarıdaymış sezaryenden sonra normal denemek istıyoruz doktor sabaha kadar beklicez olmasa sabah sezaryen alınacak dua edin ne olur bebeğim iyi olsun kolay Doğum olsun
Msalbyrk Yusufrony allah yardmcn olsun . Ben bse sorcam suyun gelmisya sabaha kadar btmez mi 🤔 yani su gelince hemen dogum olmyormuydu
Bhr075 Yusufrony Allah yardımcınız olsun Canim🤲🏽 Bende sabah yatışım yapılacak Doğuma gireceğim suni sancı ile normal olucak Allah’ın izniyle♥️ Rabbim yardımcımız olsun insaAllah🤲🏽🤲🏽
Msalbyrk sumeyyezumra hmm anladm . Yani su gelnce cok da telaş yapmamak gerekyor 🤔 bide mesela su yada nisan gelmezse açıklık olsa bu sknti olurmu ki. Açıklık oldgnu anlayamyoruz sonucta🤷♀️
sumeyyezumra Msalbyrk yani cok telas yapmamak lazim ama en kisa surede hastaneye gitmek gerekiyo enfeksiyon riski oluyomus. acilma olursa cok problem olmuyo diye biliyorum zaten o zaman sancılar baslamis olur heralde 😬
Caglaaa Msalbyrk açılma olmasında sorun yok 2 haftadır 2 cm açıklıkla geziyorum tabi bu açıklığın ne kdar olmasına bağlı 😊
Yusufrony Hacer2141 yok ağrılarım çok hafif şuan nst de çok az çikiyor çünkü açilma ve başı daha kanalda değilmiş
sumeyyezumra Msalbyrk bendd 36 😊 doktora sor zaten o detayli bilgi verir hangi durumlarda hastaneye gitmen gerektigini