38+4 üm ve 1 haftadır bebeğimin hareketleri arttı, karnımda toplanması sıklaştı karnım sivrileşiyor ama sancım yok. 2 gündür de sağ kasığımda geçmeyen ağrı var adet sancısı gibi. Ara ara bel ağrım oluyor ama çok şiddetli değil dinlenince geçiyor. Sizce doktora gitmeli miyim ne yapacağımı bilemedim.