Kizlar , bu ay basima gelmeyen kalmadi. 2 gun kaldi regl olmama. Ultrasonda catlama dahi gozuktu. Tum belirtileri yasadim arsa cikartim hatta😁hic gogus agrisi yasamayan biri olarak bu ay gogus agrisi bile yasiyorum , sik idrar, vucut isisi artis, tek tarafli kramp( cok degil hafif tatli) ne bileyim mide kazinmasi😁 acikma, bel agriis kramp girmesi, her sey. Ama az once hafif damar kucucuk amma bir sey gordum. Herhalda 2 gun erkenden olucam. Normalde gunu gunune olurum amma. Belli bu ayda bogle. 😒anladigim artik hic bir belirtiyi kafaya takmamak. Hep soylerdm ne zaman gogus agrisi yasasam (ki toplasan 5 kere olmamistir) 28 yasim var. o ay gebe kaldim kesin derdim. Yine olmadi.sanirim fazla dusunmemek belirti kovalamamak lazm.