Plakkafa_ Kızlar benim 2 aylık kızım var 5 kilo şuan sizce azmı sizin bebişler kaç kiloo kaynanam sütün yaramamış mı ne hiç kilo almış gibi değil dedi sinirimi bozdu doktorumuz ebemiz çok güzel şeyler söylüyor bi kaynanam böyle moral bozuyor
tatlibebegim_ Plakkafa_ 2 aylıkken 5.545 kgdi doktor çok iyi diyodu ayda 1200 gr alan bebeğim 4 ayda 2 kg almış şuanda 6 ay 20 günlük 6 ay kontrolünde 7.500 çıktı sizinde iyi bence önemli olan sağlıklı olması
Plakkafa_ gezentianne kıyaslamıyorum tabiki ama azsa kilosu mamaya falan mı başlasam diye başından beri böyle zaten sütüm akıyordu resmen sütün mü yok yaramıyormu diyodum bu arada sütüm azaldı gibi hissediyorum moralimi bozdu 2 dakkada
gezentianne Plakkafa_ Az olsa doktor söylerdi mamaya başla diye.Buradaki yorumlara ne bakıyorsunuz :) Hemşireniz de söylemiş. O insanlar bunun eğitimini aldılar ve sürekli bu işle meşguller..