Zuluss Benim 2ml açıklığım var yani az bir şey bunun için ne yapmam gerek yani açılmam dahada olsun diye yoksa kendiliğindenmi açılır 35+2 haftalığım
Makbule_199110 Zuluss benimde 37.6 gunlugum 2cm açıklığı var carsamba günü ne kadar dogum olmazsa suni alicagim
Zuluss Seydanuurr4 erken doğum riskim varmış oram yumuşamış 2 ml açıklık var dedi 2 gün hastanede yatdım taburcu oldum saçma bir şekilde acaba ağrım oluncamı gitmem gerek nst az sancı çıkıyor ciğer geliştiricide vurdular iki defa
Makbule_199110 Zuluss ay ilk defa duydum ml bilmiyorum canm Rabbım sag salim kucağımıza versin insallah
Zuluss Seydanuurr4 orama hafif bazen bir şey batıyormuş gibi dünde hastanedeyken ayaya kalkınca yada yürüyünce sanki orama tırnakla bir şey çiziyormuş gibiydi
Zuluss Makbule_199110 hani yavaşca açılmış canım devlete gitdim orda dediler yumuşamış açılma olmuş kan geldiği için gitmiştim zaten erken doğum riskim vardı dedi ciğer geliştirici yaptılar ünüverste hastanesine yatış verdiler devletde erken doğum doktoru yokmuş 🤷♀️
Btlshnnn Açıklığınız olduğunu nasıl anladınız doktorunuz muayene esnasında mı anladı yoksa sancı kasılma vs mi oldu?
Zuluss Btlshnnn kan vardı adet olacakmış hissi oluyordu acile gitdim altdan baktılar doktor dedi 2 ml açılman var yumuşamış oran