Merhaba arkadaşlar kaç gündür fetal dna başlıklı bütün yazılara girip okudum işlemediğin video kalmadı okumadığım yorum da 10. Günün sonunda çok şükür ki sonucum çıktı beneğim sağlıklıymış ♥️
Umarım benim gibi bekleyen herkesin sonucu güzel çıkar umut olsun diye yazdım benim risk oranım 1:200 idi ultrason temizdi ama inanın çok korktuk 10 gün nasıl geçti gelin ni de bana sorun ama sonu güzel bitti ✔️ çok şükür büyük bir imtihanı atlattık darısı bu yolda güzel haberleri bekleyen herkesin başına olsun sağlıklı huzurlu bebişli günlerimiz olsun inşallah tek derdimiz uykusuzluk yorgunluk olsun 🙏