Sevgikaya1525 düzensiz regl olmanın kötü yanı işte Buda 😂 bakalım en son böyle hissettiğimde hamileydim ama kimyasal geçirdim bakalım inşallah vardır 😊 4 yaşında bi çocuğum var oda istiyor sabah havluyu alıp gelmiş yumak yapmış anne bebek var uyutuyorum diyordu