Senanur07 benim doktorum necla hanımdı bazen 6dan sonra gitmem gerekiyordu o zaman muhabbet hanıma gitmiştim çok ilgili gelmemişti bana ama memnun olanları da çok duydum necla hocadan çok memnun kaldım ben harika bi doktor kendisi benimde ilk doğumum bu arada