Zorlu ben tüp bebek tedavisinde kullandım, yani şöyle transfer olduğum gün başladım fitil olarak bu bebeğin tutunmasını sağlicak demişti doktorum ve 8 hafta kullandım sabah akşam. Ve koruma pedi kullanma gerekirse sürekli çamaşırını değiştir demişti. İlk başta çok rahatsız edici sonra alışıyorsun 😂