Bence hiç kafaya takma. Doktorun bir tehlikeden bahsetmediyse.. benim de ikiz kızlarım var. Doğuma kadar biri geriden geldi, bir ara eşitlendi. Sonra öne geçti falan 🤣🤣 sonra büyğdüler pıtı pıtı yürüyorlar. Stres yapma. Bol bol kaşar peyniri ye. O bende çok kilo aldırmıştı kızlara. Badem bide