Kızlar 18 haftalık hamileyim ama çarşamba günü suyumun bittiğini öğrendim tedavisi yok aldır diyorlar doktorlar yaşama imkanı yok daha büssürü şey ama canı veren de allah değil mi kalp atışımız çok şükür devam ediyor dayımın kızı da aynı benim başıma gelen şeyler onunda başına gelmişti ama o alırmadı maşallah oğlu şuan 5 yaşında sapasağlam sağlıklı hiç birşeyi yok çocuğun suyumu bol bol içiyorum havuç suyunu da hastane de antibiyotik tedavisi de görüyorum fikirlerinize ihtiyacım var