Kızlar selam. 30. Haftadan beri bulantım yeniden başladı bu normal mi? Hafif açlıkta daha çok bulantıl oluyor. Ama sadece açlıktan olmuyor az önce yedim yemeğimi şu an yine midem bulanıyor ya da kahvaltıda yumurta yerken öğüre öğüre yiyorum. Normal mi bunlar başına gelen var mı?