Anneyimmmben Ay kizlar ben bu takvime çok kafayı taktım kime sorsam doğru çıkıyor bütün komşularım doğru çıktı arada 1 -2 kişi yanlış diyor ama çoğunluk doğru diyor 😑 bebenin cinsiyeti belli olana kadar sizi rahat birakmiycammm😁😁😁
elifeflinmom Benimde ilk çocuğumda kız çıkmıştı doğruydu yine yaptım erkek diyo baklm cinsiyet belli değil daha, 😍🤭
Sevdagurkurt Benım cın takvımıne rus takvımıne gore hatta yuzuk testı ve mkas bıcak testıne goee kız cıkıyo ama doktor yuzde 51 erkek dedı😂
Anneyimmmben Sevdagurkurt bendede hepsi erkek çıkıyor 😅😅😅😅😅😅😔 inşallah kız der doktor 😅 tabi sağlık öncelikli.rabbim sağlıkla kucağınıza almayi nasip etsin🥹
Sema1503 Anneyimmmben ilk çocuğumda erkek çıktı oğlum oldu şuanki hamileliğimde kız çıkıyor ama oğlum olucak🥰