Bebekmert Bu haftalarda olup yemek sonrası az yesemde çok yesemde anında şişkinlik oluşuyor karnım bir anda büyüyor ve çok ağrı cekiyorum sığınamiyorum resmen . Yaşayan var mı
Srp53 Bebekmert az önce açtım ben de konu. 26 haftadayım 20den beri o şekilde çok yediğim hiç olmadı yine aynı yine aynı nefes alamıyorum sürekli sıcak su torbası koyuyorum o şekilde biraz rahatlıyorum.
Gzd1212 Bebekmert 19+2deyim bendede oluyor. Özellikle akşamları. Az yesemde çok yemişim gibi sislik oluyor çok rahatsız edici
Hellobeybii Bebekmert 19+2yim aynı. Akşamları karnım sanki 8aylık🙊 Şişiyorum, gaz falan da çıkaramıyorum, göbeğim semsert ve kasıklarımda ağrı da oluyor. Ertesi sababa anca tuvaletimi yapabiliyorum falan. Birkaç gündür kabızlıkta başladı.