Beybiik Kızlar sehir hastanelerinde ücretli oda tutuluyor felan diye duymuştum postlarda. Dün sordum öyle birsey yok ilk defa sizden duyuyorum burası devlet hastanesi diyorlar tutan varmı?
ASE6154 Beybiik valla o şehir efsanesi bence herkes birilerinden duyup söylemiş diye düşünüyorum çünkü banada öyle bişey yok dediler tamamen şansmış tekli oda
Cihangir09 Beybiik 6 sene önce cerrah paşa da tutmuştuk biz gecelik 200 lira gibi bir ücreti vardı. Genelde şehir Hastanesi’nde değilde yarı devlet yari özel üniversite hastanesi tarzi yerlerde oluyor
birkizannesi21 Beybiik hastanenin girişinde suit odalar yazıyor sordum danışmaya refakatçim yoktu eşim kalmasi için sorduk onlar kapalı çok yoğunluk olunca açılıyor dedi ama inanmadım yabancılara açılıyor deniliyordu
AnayimBenAna_ Beybiik eskiden şehir hastanesinde çalıştım suit vıp odalar var otel odasından farksız. Ama bizim ülkemizde vatandaşa açılmaz onlar arap sevici bir ülkeyiz malum..
Beybiik ASE6154 bende öyle düşünüyorum başka bölümde bile hastamız yatıyordu tek kisilik oda yok dediler
Nur0653 ASE6154 tekli odalar genelde acil durumlar için kullanılıyor mesela suyu falan gelen olursa enfeksiyona karşı tek oda da kalıyorlar bunun gibi tabi bunlarin yanında torbilin varsa Dr başhekim onun aracılığıyla kalan oluyordur
Beybiik Cihangir09 evet o tarz hastanelerde olabilir fakulte VS yarı devlet yarı özel olduğu için dogum ucreti VS de öyle oluyor
Beybiik AnayimBenAna_ evet evet haklısınız bizler gibilere çok zor . Yada böyle elinin kolunun baya bi uzun olması lazım
melissannesi Beybiik gecenlerde benzer bişey bende duydum hatta eğer öyle bişey varsa devlette doğum yaparım demiştim ama henüz net öğrenemedim. Eşim kardeşlerim rahatça yanıma girebilsin istiyorum inş vardır öyle bi secenek🙂
Beybiik melissannesi valla daha dün sordum öyle birsey yok dediler bende eşim kalsın istiyordum o yüzden önceden sorayım bi bilgi edineyim dedim ama maalesef.🙄
Beybiik AnayimBenAna_ bazı sorunlardan dolayı özel çok pahaliya patlıyor bana o yüzden mecburen devlete gideceğim sadece sezeryan olsam tabiki özelde devam ederdim.
melissannesi Beybiik aslında vardır da sana bana bize yoktur üst mevkideki insanlar için onlar tutuluyor. Halk bundan yararlanamaz malesef🤯
ferhpnar Beybiik yok canım bende sezeryan olduğumda Sormuştum burası devlet hastanesi öyle birşey yok dediler
AnayimBenAna_ Beybiik benim zorunlu sezaryen olucak şehir hastanesi evimden görünüyor o kadar yakın ama cesaret edip gitmiyorum
ferhpnar Beybiik ben tek kişilik kocaman odada kaldım ama şehir hastanesinde tek kötü yanı çocuk ve erkekler giremiyordu eşim sadece ziyaret saatinde girebildi oğlumla da koridorda görüştük onun dışında çok memnun kaldım özelden çok çok daha iyi ve ilgililerdi
QueenMommy Beybiik o Dediğin üniverstie arastırma hastanesinde oluyor ben ilk doğumumda özel oda tutmustum
Melosum34 QueenMommy merhaba ne kadar bir ücret ödediniz acaba bende eşim yanımda kalacağı için mecbur öyle bir yer arıyorum
Beybiik QueenMommy evet oralarda olur biliyorum ama sehir hastanesi demişlerdi birkaç kez postlarda o yüzden sordum belki varsa tutabilirim diye
Mhtpdrmz06 Beybiik üniversite hastanesinde doğurmustum. Yarı özel yarı devlet falan değildi normal bildiğin parasız hastane. Cüzzi bir miktar vererek özel oda tutmuştuk
Beybiik Mhtpdrmz06 üniversite hastanesinede muayene olmuştum ben ama ücretli profesöre olmuştum orda yarı devlet yarı biz ödüyoruz parasını. Söyle belki ücretsiz doktorlar para almiyolardir