Bebeğim 8 haftalıkken kalbi durmuş kendi doktorum pazartesi gel ilaç verip kendi düşmesini bekleyeceğiz parça kalmazsa kürtaj yapmıyorum dedi başka bir doktora sorduk o da kendi kendine düşmüyor illaki parça kalıyor direk gir bir klinik de kürtaj ol dedi hangisini dinlemeliyim çok kararsizim birde bugün kahverengimsi akıntım oluyor beklesem kendiliğinden düşer mi her düşük yapanda parça kalır mı