Burcu1925 Hanımlar merhabalar 4 kasımda beta 50,6 5 kasımda 116 7 kasımda 304 15 kadımda ise 1104 çıktı betam bir evladım var çok şükür ama beta normalde 2 katı çıkması gerekiyor Ken çok düşük ilerlemiş doktor pazartesi günü kan tahlili yapalım tekrar dedi böyle olup tekrar yükselen var mıdır acaba ?
TugceOrak Burcu1925 canım 7 kasımdan 15 kasıma kadar olan artış düşük evet doktorun doğru söylüyor. Düşüşe geçen betanın yükseldiğini hiç görmedim. Hayırlısı olsun inşallah Pazartesi günü doktorun güzel haberler verir
AybenYB Burcu1925 bana normal geldi yükseliş benim de bu şekilde yükselmişti bence sıkıntı yok yine de doktorunuza sorunuz
Pasaogluyesim Burcu1925 hiç korkma güzel anne benimkide öyleydi çok korkmuştum ama şuan 32 haftalık hamileyim , stresten uzak dur artacaktır emin ol ve hep aynı yerde kan ver bazen başka yerler olunca değerler tutmuyor 🌸
SALEM Canım 50 den 100 e çıkmış iki katı işte 100 den 300 e öıkmış yani daha ne olsun anlamadım ayrıca tam iki katı yükselecek diye bir kural yok %60 oranında yükselse de yeterli
Burcu1925 Oğlumda artışlarım çok fazlaydı galiba bunda da öyle olmasını umuyordum ama her hamilelik aynı olmuyor demek ki pazartesi günü inşallah güzel bir artış olur 🤲🏻😔
TugceOrak Ervaidil iyi değil farkındaysanız. 7 kasımdan 15 kasıma çok daha fazla atması gerekiyor arada 8 gün var bu artış yeterli değil gibi gözüküyor
yarenatlas dilanbaydemir12 gebelik var gayet yüksek betanız o yüzden kırmızı zaten referans aralığı dışında göründüğü için :)
Ervaidil dilanbaydemir12 gebelik oldugu için kırmızı defet yüksek iyi birşey yani son adet tarihinize göre haftanızı hesaplayabilirsiniz ❤️
Sevgikaya1525 dilanbaydemir12 kuzum çok gzl kalp atışı bille duyulur artık yüksek çkmış kaç gün gecikti
Ervaidil TugceOrak yok farkından değilim sen farkındaysan neden soruyorsun o zaman ? Başlarda güzel artmış bi kanaman yoksa eğer artış iyi illa iki katı artacak diye bir kural yok benimki 2,5 katı artmıştı yani herkesinki bir değil umarım bi sorun çıkmaz
Burcu1925 TugceOrak hemşire bir arkadaşımda böyle şeyler olabilir her hamilelik bir değil dedi ama bilmiyorum oğlum da betam çok hızlı artmıştı dış gebelik değil ama sağlıklı bir gebelikte olmadığı belli bilmiyorum 😔
TugceOrak Burcu1925 kuzum stres yapma sen ♥️ dediğin gibi her hamilelik aynı değil umarım güzel haberler alırsın ♥️
Sevgikaya1525 Burcu1925 benimde oğlumda çok hızlı artmıştı ama bunda yavaş ümidimiz allahtn inşallah ikimizde sağlıkla kavuşuruz bebeklerimize🤲
Burcu1925 AybenYB AybenYB sizin nasıl olmuştu acaba böyle yaşayan biri olunca insanın içine umut doluyor gerçekten 🤲🏻😔 pazartesi gününe dayanamayıp belki yarın özelde kan tahlili verebilirim bilmiyorum
AybenYB Burcu1925 kan tahlilini böyle değer 1000in üstüne çıkana kadar takip etmek gerekiyor doktorum bu şekilde yapmıştı bana. 22 ekimde 71.55ti, 23 Ekimde 134tü, bir hafta sonra 2350ye çıkmıştı, şimdi 7. Haftanın ilk günündeyiz kalbimizi bile duyduk ☺️