anneadayi50 Bebeğim başı çok aşağıda ve az kıpırdanıyor çok hareketli değil hep kasıklarda hiç yukarları çıkmıyor aynı olan var mı normal bir durum mu aceba ?
GamzeeeYigittt 35 haftalık olduk bugün. Benimki aşırı hareketli. Karnımın heryerimde hareketini hissediyorum. Sanırım içerisi hala geniş😁😁 Ama aşağıda durduğu zaman yürüyemeyecek durumda oluyorum çok ağrı yapıyor