Babiesmamy Kürtaj oldum 10 haftalıkdı, 2-3 kilo ekledi kiloma , daha regl olmadım ama göbeğim şiş resmen, sizce düzelir mi reglden sonra ? Ne yapsam veremiyorum
Gzde_defne Babiesmamy korse takın.bende 7 haftalık kürtaj olmuştum göbeğim sinirimi bozuyordu korse kullandım düzeldi
MelikeDB Babiesmamy merhaba ben tam bir hafta önce kürtaj oldum aynı sorun bendede var kilo aldım ve karnım şiş kanamam hala devam ediyor sizde bu şişlik ne zaman geçti acaba?
Gzde_defne Babiesmamy hiç farketmez fenomenler paylaşıyor gebelik sonrası göbek kalanlar için onlardan da alabilirsiniz.benim babama bel fıtıgı teshişi konmuştu evde vardı ben onun korsesini kullandım sadece bel ve göbeği sıkıyordu
Babiesmamy MelikeDB ben 2 gün diyet yaptım şekeri ekmeği kestim gitti ama 52 ile hamile kalmıştım 54 le devam 😂 fakat göbek gidiyor korkmayın