Uykusuzz_koala 37 haftalıktı ağrım yoktu aslında sırf ultrasonda görmek için gitmiştim 😄 onun sancısı varmış ağrı dediğiniz şey bir gün sürüyor yoğun olarak oda anestezi atıyorsunuz bide ameliyat hanenin sogugu yüzünden dikişler sızlıyor titredikçe ben çok üşümüştüm odaya geldiğimde 2 battaniyeye rağmen ısınamadım ilk ayağa kalkma biraz ağrılı oluyor sonrası kolay temizleme konusu ebe ve hemşireler yaptı sondayı uyuştuktan sonra taktılar ameliyathanede depend götürmüştüm yanımda kanı vakumladı resmen hiç taşma olmadı rahattı eve geldiğimde duş alıp ihtiyaçlarımı karşılıyordum ikinci gün sadece bu sefer spinal olmayacağım 3 buçuk senedir belimde ağrı bıraktı fıtık yaptı beni genel anestezi isteyeceğim 🙂