Mrvaydn18 Bu kez gerçekten öleceğim ya. Sürekli yanma kasık ağrısı karın ağrısı hatta böbrek... Ve sürekli çişe çıkma hissi 😫😫😫 doktor bol su iç en iyi tedavisi bu dedi ancak yok dayanamıyorum birazdan şıkır şıkır ağlayacam. Ya da acilin yolu gözüktü bana 😭😭
Mrym53 Mrvaydn18 kaç haftalıksınız bukadar belirti varken sadece su içmekle geçmez ki tabiki suyuda çok çok için ama enfeksiyon varsa bebeğe zarar verebilir antibiyotikle tedavi olmanız lazım bende kullandım 10.haftalarda hiç bişey olmadı çok şükür
Mrvaydn18 Msalbyrk aynen şimdilik bol su iç dedi ama yok yani bu gün Nirvanasını yaşıyorum allahım 😭😭
Msalbyrk Mrvaydn18 bende haftasonu karn ağrısıyla gttm acile yuruyemyordm agridan dogurcam sandm korktm. enfeksyondan ağrıyormuş suda eriyen ilac verdi cok şükür agrilar gecti ama kaşıntı var enfeksyon gecmedi sanrm😕
Badesmom Canım sirkeli suyla yıka bol su iç bari gidene kadar ama mutlaka ilaç kullanmak zorundasın böyleyse Allah korusun rahim ağzına ulaşmasın bakteriler