Kızlar şimdi en son muayenemde doktorum bebeğin suyu fazla dedi buradan birinin tavsiyesi ile şeker ölçüm cihazı aldım ikindi vakti yemek yemiştim 2 saat geçti akşam için ölçüm yapayım dedim 111 çıktı şimdi bu değer açlık kan şekeri değil mi akşam yemegini yiyip 1 saat sonra mı olcecegim yoksa nasıl olacak