tbmn bence iyiydi, sakin olup doğumdan önce videolar izleyip kendinizi hazırlayın egzersizler falan yapın doğum başladığında da doktorları ve ebeleri dinleyip onlara uyarsanız doğumunuz kolay olur inşallah. Doğumu asistanlar yaptırıyor. Sorunuz varsa yanıtlayabilirim.