Nese21 başta parçamsı geliyordu ama çok yoğunda gelmedi açıkçası . İdrarımı yaparken 1,2 düştü öyle belki de o düşüktü . Çünkü belim ve alt tarafım ağrıyordu . Sancıları oluşmuştu . Ama bu dediklerim 12 gün önce oldu . Sonra peşine progeston falan içtim oda leke yaptı ara ara kanama da geliyordu . 2 gün önce kesenin bozulduğu gördük . Yoktu yani ortada kese . Yarın gidicem işte düşük ilacı verecekti kan değerime bakıp . Bugün de düşmüş beta baya . Yarın nasıl ilerlicek bilmiyorum.