Beril16 Arkadaşlar merhaba, Maça gitmek sizce ses desibeli açısından bebeğe zararlı olur mu? Gidersem locadan izleyeceğim. Cam odadan stadyuma geçiş var. Ama ses desibeli oldukça fazla.
Baby_B Beril16 Ben gitmem canim yerinde olsam Hem haftan ileriyse yüksek sesli ortamlara girilmemesi bebegi rahatsiz edecegi icin söyleniyor hemde kalabalik bir ortam oldugu icin tansiyonunuzda düsme vs olabilir Tiyatroya falan gidiyorum ama maça gitmezdim❤️
Tuba-M55 Beril16 doktorunuz daha iyi bilir ben konsere gitmiştim biraz daha ileriydi haftam sanırım 22 filan. Bi sorun yaşamadım
cglgkdnz Beril16 Bursaspor maçı mı 😂 biz 2 hafta önce falan gittik eşimle 9.haftamda falandım bir şey olmadı maç sonuna kadar oturdum öyle aşırı yüksek bi ses de yoktu 🤷🏼♀️
Aslaninannesi_ Bir aylıktım kardeşimin kınasına gittim o salondaki sesi sen düşün 😀 bir şey olacağını sanmıyorum ama istersen doktoruna danışabilirsin
Beril16 cglgkdnz Evet Bursaspor maçı😂 Benimde eşim istekli kırmak istemiyorum. Teksas taraftarı da normal taraftarlar gibi değil biraz yüksek enerjili 😂😂 İkilemde kaldım. Hamileligimin ilk haftalarinda gs maçınada gitmiştim🤭 Ama o zaman hamile olduğumu bilmiyordum.
cglgkdnz Beril16 taraftara uymak zorunda değilsiniz ya kendinizi yormazsınız köşeye bir yere oturun eğlenceli oluyor ben sevdim 😂 hatta aralıkta karşıyaka maçına falan da gitmeyi düşünüyorum 🤭 herkes tepinirken ben oturdum kalabalıktan falan şey yapıyorsanız yan taraflardan alırsınız olmadı ya da kuzey tribünden falan alsanız bile yerleri kafamıza göre oturuyoruz biraz erken gidip rahat edebileceğiniz bir tarafta oturabilirsiniz ☺️
Busakts Beril16 benim sorun olacağı aklıma bile gelmezdi direkt giderdim valla hamileyim diye hiç bir şeyi kaçırmam doğumdan bir gün önce bile mangal kamp yapmıştım 😂