Alyamom35 Deryadef Korku yok çok şükür de bu ikinci gebeliğim. Bunda biraz farklı yaşıyoruz kızım 41. Haftada doğdu şimdi oğlum oluyor ama erken gelecek hissi hep var bende ya da daha bilinçli oluyoruz o yüzden mi bilmiyorum 🤷♀️
Mimi rabiagucer03 safak 84 hazirliklara basladik yavastan normal dogum olacak hersey yolunda giderse ilk zamanlarda korku vardi ama simdi sadece heyecan var kavusmayi bekliyoruz
ikramuratyanik rabiagucer03 Hayirlisiyla bunuda normal düşünüyorum bebeğim 😉💙 Şafak 84 ben biraz geriden geliyorum 🤗
Nurayocal rabiagucer03 27:) hicbir sey yok:) kizimiza kavusacagimiz anin heyecani var. ilk doguran biz degiliz:) bir sekilde dunyaya gelicek miniklerimiz. Saglikla gelsinler yeter ki:)