Sevzercsknr Kızlar merhaba.33+3 üz artık. İki gündür müthiş bir boğaz enfeksiyonu ile baş ediyorum ne önerirsiniz parol dışında gerçekten çok canım yanıyor yutkunurken 😭
Belginylmz Sevzercsknr o bendede olmuştu günde üç kere parol icebilirsin demisti içiyordum birde çemberi ısıtıp boğazıma sariyordum iyi geliyordu
kocafethiyee Sevzercsknr bende hamileliğim de boğaz ağrısı grip gibi hastalıklar yaşadığımdan 1 bardak sıcak suya limon bal ve karabiber karıştırıp içtim inan bana çok iyi geldi
Fatmaacylnn Sevzercsknr sıcak suyun içine bol limon sıkıp bal atıp içince çok iyi geliyo bide siz deneyin isterseniz çok geçmiş olsun 💕
Seherkarakoc Sevzercsknr bende de olmuştu. Mümkün olduğunca ılık birseyler için. Ben ılık süte bal katıp içmiştim sabah akşam. Günde iki kere de sirkeyle gargara yaptım etkisini gördüm tavsiye ederim. Günde 3 kere parol içmek bebeğe zarar verebilir ben 1 tane iciyodum en fazla
Sevzercsknr Seherkarakoc halsizlıkte yapiyor sizdede olmuş muydu ateşimi takip ediyorum yok şu an için parol iki tane filan içiyorum en fazla
Seherkarakoc Sevzercsknr evet halsizlik de oldu. Boğaz ağrısı gibi değil de boğaz yanması gibiydi boğazımda zehir birikiyo gibi geçmeyen bir yanmaydi.
zeynepramo Sevzercsknr sirke ve kekik suyuyla gargara yapmanı öneririm kesinlikle çok iyi yumuşatıyor